Донедавна топова модель популярної лінійки сабвуферів T/x британської компанії REL пропонувалася лише у двох варіантах оздоблення. Це був розкішний п'ятишаровий рояльний лак чорного і білого кольорів. У листопаді 2023-го додалася лімітована версія в унікальному автогоночному оздобленні Rossa Corsa. І ось тепер з'явився глянцевий сірий REL T/9x. Чому ж саме сірий?
Відповідь дав сам Джон Хантер - власник і головний розробник компанії REL:
«Сірий колір став модним у дизайні. За тридцять з гаком років його використання в інтер'єрних фарбах стало настільки поширеним, що його називають «міленіальним сірим». Наразі Porsche пропонує чотири стандартні варіанти забарвлення, не рахуючи пари сріблястих, які могли б зійти за сірі.
Що такого особливого в сірому кольорі? Я спитав кількох друзів-дизайнерів. І всі вони висловили приблизно однакову думку: «Він має спокійний, заспокійливий характер». «Він нейтральний, з ним все прекрасно поєднується. Протягом останніх п'ятнадцяти років він, у певному сенсі, заміняв білий колір. Адже білий, якщо не підібрати правильне освітлення, може бути різким або тьмяним. Тож було приємно мати щось, що більшість людей знаходять одночасно витонченим і заспокійливим (знову це слово!). Але не біле!»
Вибір сабвуфера - це не просто поліпшення якості вашої звукової системи. Це розширення вашого життєвого простору.
Він приносить задоволення як зоровому, так і слуховому сприйняттю. Уявіть, що ваш улюблений трек відтворюється з глибиною і чіткістю, які може забезпечити тільки REL. При цьому T/9x легко впишеться у ваш ретельно продуманий інтер'єр. Це і є досвід REL - коли дизайн поєднується з продуманістю.
Якщо ви професійно не працювали з кольором, то створити сабвуфер у будь-якому кольорі, крім глянцево-чорного, буде непросто.
Я витратив понад два місяці, вибираючи зразки в магазинах фарб Benjamin Moore. Поки не зрозумів, що зразки настільки малі, що практично не містять корисної інформації.
Аналогічним чином, вивчення сірих автомобілів виявилося абсолютно марним. Чому ж? Виявляється, п'ятиметровий сірий автомобіль зі складними вигинами, що привертають увагу всілякими способами, практично не має сенсу порівнювати з сабвуфером об'ємом приблизно в один кубічний фут. Ford Bronco сірого кольору має чудовий вигляд, коли він їде поруч із вами. Однак той самий сірий колір виглядає як бруд, якщо нанести його на наш сабвуфер середнього розміру.
Отже, як базовий ми вибрали Benjamin Moore Coventry Grey, а потім попросили нашу фабрику злегка освітлити його.
Вони так і зробили і це спрацювало. Заслуга нашої фабрики в тому, що вона проявила всю свою турботу, завдавши п'ять шарів двічі (кожен шар наноситься спочатку горизонтально, а потім вертикально, щоб забезпечити рівномірне покриття кожного шару). Плюс ручне шліфування після восьмигодинного висихання кожного шару. Загалом - два з половиною дні на оздоблення одного корпусу! А потім - завершальне полірування і кілька хвилин ручної обробки, щоб надати нашій фарбі блиску».
В моделі REL T/9x використовуються фірмовий 10-дюймовий НЧ-динамік FibreAlloy з алюмінієвим пилозахисним ковпачком і штампованим сталевим кошиком. Він розташований на фронтальній панелі, а аналогічного калібру пасивний радіатор встановлений на днищі корпусу. Підсилювач - канонічний, у класі АВ, номіналом 300 Вт. До речі сказати, це відмінна риса всіх поколінь серії Т.
При майже кубічних габаритах зі стороною менше 40 см важить сабвуфер понад 20 кг. Непогане підтвердження серйозності намірів творців! За рівнем -6 дБ модель формує підсумкову АЧХ від 27 Гц. Крім стандартних варіантів підключення, тут є фірмовий високорівневий вхід на роз'ємі Speakon. Також не забута й опціональна бездротова комутація Arrow.